نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3039
-
الف
+

کارگردان «خانه به دوش» به تلویزیون بازمی گردد؟

«غلامرضا الماسی» قائم‌ مقام سابق سیما فلم درباره مذاکره با «رضا عطاران» برای تولید سریال در تلویزیون خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «غلامرضا الماسی» قائم‌ مقام سابق سیما فلم درباره مذاکره با «رضا عطاران» بازیگر ، کارگردان،فلمنامه نویس سینما و تلویزیون ایران برای تولید سریال خبر داد.

آقای الماسی درباره مذاکرات جدید صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با 2 کارگردان پرآوازه این کشور در یک برنامه تلویزیونی تاکید کرد: با «مهران مدیری» و «رضا عطاران» برای تولید یک اثر مذاکره شده بود ، همه این آدم‌ها ظرفیت‌های تلویزیون ما هستند و تلاش می‌کنیم از آن ها استفاده کنیم.

آخرین همکاری «رضا عطاران» با تلویزیون سریال «بزنگاه» بود که در ماه رمضان سال ۱۳۸۷ خورشیدی از رسانه ملی ایران نشر شد.

سریال «بزنگاه» در زمان نشر خود نقدهای منفی را دریافت کرد که بسیاری معتقدند از همین جهت «رضا عطاران» سریال سازی در تلویزیون را برای همیشه کنار گذاشت.

هم اکنون با اعلام اخباری که از «غلامرضا الماسی» در فضای مجازی نشر شده طرفداران «رضا عطاران» امیدوار هستند که بار دیگر شاهد آثاری کمیدی و سرگرم کننده همانند «خانه به دوش» از وی باشند.

«رضا عطاران»  (زادهٔ ۲۰ ثور ۱۳۴۷ در مشهد) بازیگر، کارگردان، فلمنامه نویس و آوازخوان اهل ایران است.

حضور او در تلویزیون ایران با بازی در سریال «بیداران» در سال ۱۳۶۹ خورشیدی به کارگردانی «اصغر عبداللهی» آغاز شد. اما آغاز پیشرفت او در بازیگری به سریال پرواز 57 مربوط می‌شود. یک سال بعد در سریال «ساعت خوش» به نقش آفرینی پرداخت و این سریال باعث پیشرفت عطاران در بازیگری شد.

او در سال ۱۳۷۷ خورشیدی به همراه «مجید صالحی» و «یوسف تیموری» در سریال «مجید دلبندم» بازی کرد؛ عطاران علاوه بر بازیگری در این سریال نویسنده و کارگردان آن هم بود.

عطاران در سال ۱۳۸۰ در سریال «زیر آسمان شهر» به نویسندگی پرداخت. 

او در سال ۱۳۸۳ در سریال «خانه به دوش» به علاوه بازیگری، نویسندگی و کارگردانی هم انجام داد و پس از آن در کنار «سعید آقاخانی» سریال «متهم گریخت» را ساخت.

بیشتر بخوانید :

رضا عطاران : در فلمی که معاش آن بلند باشد، بازی نمی کنم!

شایعات کدورت بین «رضا عطاران» و «مهران مدیری» پایان یافت/ساخت اثر مشترک

دانلود سریال «خانه به دوش»

 م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر